Jeg har hatt en veldig positiv opplevelse med Axo Finans, som er vurdert som «Enestående» med en score på 4,7/5 på Trustpilot. Som kunde setter jeg stor pris på at virksomheten ikke kan betale for å skjule eller få belønning for anmeldelser, noe som gir meg trygghet i at meninger er genuine.
Her er noen av mine erfaringer med dem:
- Samle lån: Jacobs lån og kreditter ble samlet til ett lån. Dette gjorde min økonomiske situasjon mye mer håndterbar.
- Rask behandling: Min søknad ble behandlet raskt og effektivt. Jeg fikk umiddelbart svar på spørsmålene mine, og det føltes veldig hyggelig å bli tatt godt imot i prosessen.
- Dedikert service: Det som virkelig imponerte meg var den dedikerte kundeoppfølgingen. De ansatte virker oppriktig interessert i å hjelpe, selv om ikke alle ønsker blir oppfylt.
Selv om meldinger fra dem kan være plagsomme til tider, synes jeg det totale inntrykket av bemanningen og servicen fortsatt er positivt. Jeg oppfordrer alle til å lese hva andre har sagt om Axo Finans her.
Alt i alt, hvis du vurderer finansielle tjenester, er Axo Finans absolutt verdt en sjekk!