Jeg har hatt flere erfaringer med Lea Bank, og min vurdering er overveiende positiv. Som beskrevet, har de fått en utmerket vurdering på 4,3/5 på Trustpilot basert på 43 anmeldelser. Her er noen av mine observasjoner:
Positive sider:
- Rask behandling av lånesøknader: Det var imponerende hvor raskt jeg fikk svar når jeg søkte om lån. Pengene ble utbetalt dagen etter, som mange også har kommentert i anmeldelsene.
- Konkurransedyktige renter: Jeg har opplevd at de gir bedre rentevilkår sammenlignet med mange konkurrerende banker. Flere kunder nevner også hvor takknemlige de er for reduserte renter ved refinansiering.
Utfordringer:
- Inaktive sparekontoer: Jeg merket at innskuddsrenten ble redusert uten videre informasjon, noe som gjorde meg usikker. Dette førte til at jeg flyttet sparepengene mine til en annen bank.
- Kundekommunikasjon: Det var en situasjon der mitt kredittkort ble avsluttet uten forvarsel, noe som skapte problemer for meg i jobbsammenheng.
Konklusjon
Alt i alt lurer jeg på hvordan Lea Bank vil forbedre sine tjenester fremover. De jobber aktivt med tilbakemeldingene fra kundene sine, som kan ses i deres svar på anmeldelsene. Jeg setter stor pris på at de prioriterer kundetilfredshet og ser virkelig frem til å se hvordan de vil utvikle seg.
For mer informasjon om hva andre mener om dem, kan du sjekke ut Trustpilot-anmeldelser.