Jeg har hatt erfaring med BN Banks kredittkort, og jeg må si at det har vært en positiv opplevelse. Generelt sett har jeg merket at kortet blir rost av mange kunder. Her er noen punkter om hva jeg setter pris på:
Positivt:
- Rask kundeservice: En av de tingene som virkelig skiller BN Bank fra andre banker er den raske responsen fra kundeservice. Jeg har kontaktet dem et par ganger, og svarene kom nesten umiddelbart.
- Enkel mobilbank: Den mobile appen og nettsiden er superbrukervennlige. Jeg kan enkelt sjekke saldoen min, betale regninger og få oversikt over forbruket mitt.
- Fleksibilitet: Kredittkortet gir meg 45 dager rentefri betalingsutsettelse, noe som er praktisk i luksustider. I tillegg kan jeg bruke kortet til å betale med mobilen min eller aktivitetsklokken, noe jeg tror mange vil sette pris på.
- Forsikringer: Jeg elsker at kortet også inkluderer gode forsikringer. Jeg reiser ofte, så reise- og avbestillingsforsikringen, samt automatisk kjøpsbeskyttelse og forsikring ved sykkeltyveri, gir meg en ekstra trygghet.
Negativt:
Selv om det er mye positivt å si om kredittkortet, er det et par ting jeg kan nevne som kan være utfordrende:
- Kontantuttak: Jeg har lagt merke til at det kan være ganske kostbart å ta ut kontanter fra kredittkortet, spesielt når man gjør det utenfor Norge, så dette er noe man bør tenke på før man bruker kortet på den måten.
- Ingen filialer: For de som foretrekker personlig kontakt med banken sin, kan det være en ulempe at BN Bank kun opererer på nett. Personlig service finnes ikke der.
Alt i alt har erfaringene mine vært positive, og jeg anbefaler BN Banks kredittkort til de som ønsker et praktisk og brukervennlig alternativ! Hvis du ønsker mer informasjon om kortet eller bankens tjenester, kan du besøke BN Bank sin nettside.