Jeg har hatt noen utfordrende opplevelser med Eika Kredittbank og deres kredittkorttjenester. Generelt er jeg bekymret for tilbakemeldingene som går igjen i anmeldelser på Trustpilot, hvor Eika får en lav vurdering på 1,8/5. Det er tydelig at mange kunder har opplevd elendig kundeservice og lang ventetid.
Noen viktige punkter fra anmeldelsene inkluderer:
- Lang behandlingstid: Flere kunder rapporterer om saksbehandlinger som tar unormalt lang tid – for eksempel tar Eika opp mot 15 uker mens andre selskaper løser saker på under 6 uker.
- Mangel på kommunikasjon: Mange avhenngiggjør seg av e-post, men får bare automatiserte svar eller ingen respons i det hele tatt. Dette gir en følelse av å bli ignorert.
- Kundeservice: En bruker omtaler den som "forferdelig", noe som jeg også kan støtte med min egen erfaring der det er vanskelig å få kontakt med dem for hjelp.
Med bakgrunn i disse anmeldelsene, vil jeg anbefale andre å være forsiktige før de velger Eika. Det virker ikke som de leverer det de lover, spesielt når man står i en situasjon hvor man trenger hjelp. Jeg vurderer sterkt å bytte til et mer pålitelig alternativ. Om du fortsatt vurderer Eika, vil jeg anbefale at du leser flere anmeldelser og veier fordeler og ulemper nøye før du tar en beslutning.